Voor zowel particulier als zakelijke klanten:
Heb je een klacht? Vervelend om te horen, wij lossen het graag voor je op. Je kunt je klacht indienen door te mailen naar info@allesvoorlassen.nl.
Klachten kunnen zowel betrekking hebben op producten als op onze dienstverlening. Mocht het om een product en/of order gaan dan graag het betreffende productnummer en/of ordernummer vermelden. Het ordernummer vind je onder andere in de orderbevestiging die je van ons hebt ontvangen per mail.
Uiterlijk binnen 14 dagen zal inhoudelijk op de klacht worden gereageerd.
Voor particuliere klanten: Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Voor zakelijke klanten: indien je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, kun je de klacht tevens ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.