Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retourneren. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Mail dan naar info@allesvoorlassen.nl.
Retour aanmelden:
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar info@allesvoorlassen.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer.Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.
Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan! - Is het mogelijk om mijn artikel via een vestiging te retourneren?
Retourneren via de vestiging is niet mogelijk. Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar info@allesvoorlassen.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.
Retourvoorwaarden:
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kan de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen. - Mag ik een artikel eerst proberen?
Nee, dit is niet mogelijk. Met uitzondering van laskappen en laskleding. Deze mag je passen, maar niet gebruiken. - Wordt mijn artikel opgehaald of moet ik deze zelf retourneren?
Je artikel wordt niet opgehaald. Na ontvangst van je verzoeknummer kan je je artikel retourneren bij het dichtstbijzijnde DHL-afleverpunt. - Waarom heb ik niet het volledige bedrag ontvangen voor mijn geretourneerde artikel?
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. - Kan ik mijn artikel omruilen?
Omruilen is niet mogelijk. Je kan het foutieve artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op de website. - Welke uitzonderingen zijn er bij het retourneren?
Lashelmen en -kleding mogen gepast worden. Andere artikelen dienen ongebruikt retour gezonden te worden. Lasdraad wordt niet uit de verpakking gehaald. Voor producten die speciaal op maat zijn gemaakt, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Deze artikelen kunnen wij dan ook niet retour nemen. Dit is bijvoorbeeld van toepassing op slangen, welke speciaal op maat worden gesneden. - Kan ik een deel van mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan zeker. Je ontvangt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen, mits deze in originele staat ontvangen zijn. - Er mist een artikel bij mijn bestelling of ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er wel eens iets mis gaan. Geen zorgen! We lossen dit dan ook zo snel mogelijk voor je op.
Stappen in het retourproces?
- Stap 1: Hoe meld ik mijn retour aan?
Een retourzending kan je aanmelden door te mailen naar info@allesvoorlassen.nl onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer. Nadat we jouw aanmelding hebben beoordeeld, ontvang je van ons de retourinstructies en een verzoeknummer waaronder je melding intern is geregistreerd.
Let op: zonder verzoeknummer kan de retour niet in behandeling worden genomen, meld dus altijd je retour van te voren bij ons aan. - Stap 2: Hoe verzend ik de artikelen retour?
De artikelen retourneer je in originele staat en verpakking. - Stap 3: Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Je ontvangt je geld binnen de wettelijk termijn van 14 dagen.
Stappen in het retourproces?
- Moet ik retourkosten betalen?
Indien er iets misgegaan is tijdens de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, dan nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening. Je ontvangt van ons een retourlabel, zodat het artikel kosteloos geretourneerd kan worden.
Wanneer het artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar wel in goede staat door ons is uitgeleverd, dan komen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Je kunt het artikel dan zelf retour sturen onder vermelding van het verstrekte verzoeknummer.
Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan! - Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling na retourneren?
Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben gekregen, betalen wij terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. - Ik wil mijn gehele bestelling retourneren. Welke kosten krijg ik allemaal terug?
Je krijgt het gehele orderbedrag exclusief de verzendkosten terug. Let wel op de retourvoorwaarden die van toepassing zijn.
Retourvoorwaarden: Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren in originele staat. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk je artikel in originele staat terug te sturen. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, ontvang je een deelvergoeding. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Wij betalen terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. - Ik wil een gedeelte van mijn bestelling retourneren. Welke kosten krijg ik allemaal terug?
Je krijgt alleen het aankoopbedrag terug van de geretourneerde artikelen. De oorspronkelijke verzendkosten zijn bij deel retourzendingen altijd voor de klant. Het geretourneerde artikel dient in originele staat bij ons retour te komen. Bij gevallen waar dit niet zo is, ontvang je een deelvergoeding. De deelvergoeding ontvang je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Retouradres:
- Riga 3, 2993LW te Barendrecht
Let op: zonder verzoeknummer kan een product niet geretourneerd worden, meld je retour dus altijd aan!
U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaarte maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.