Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retourneren. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Mail dan naar info@allesvoorlassen.nl.
Veel voorkomende vragen over retourneren
T.a.v. Customer Support
Riga 3
2993 LW
Barendrecht
Nederland
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Stap 1: Klik op deze link en vul je ordernummer en e-mailadres in.
Stap 2: Selecteer welk artikel je wil retourneren. Beantwoord onze retourvragen.
Stap 3: Selecteer of je een tegoedbon wil hebben of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Bij het kiezen van een tegoedbon zijn de retourkosten voor ons.
Stap 4: Controleer je contactgegevens.
Stap 5: Selecteer de retourmethode.
Stap 6: Betaal de eventuele retourkosten. Wanneer je kiest voor een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon zijn de retourkosten voor onze rekening. Vervolgens ontvang je een retourlabel.
Stap 7: Pak de artikelen die je wilt retourneren zorgvuldig in. Maak indien mogelijk gebruik van de verpakking waarin je de bestelling van ons hebt ontvangen. De originele artikelverpakking mag niet worden beschreven en er mogen geen stickers of plakband op geplakt worden. Plak het retourlabel op je pakket en zorg ervoor dat het oude verzendlabel onleesbaar is.
Indien nodig beoordelen wij de retouraanvraag en krijg je een retourlabel toegestuurd. Zodra wij jouw bestelling in originele staat retour hebben ontvangen, ontvang je van ons binnen de wettelijke termijn van 14 dagen een credit nota en terugbetaling indien van toepassing.