Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie
Laagsteprijsgarantie!
Voor 20.00 uur besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf €250,-

Retourneren & klachten bij AllesVoorLassen.nl

Het verkeerde artikel besteld of geleverd gekregen? Voldoet je bestelling toch niet aan je verwachtingen of heb je een andere reden dat je van je aankoop wil afzien? Dat kan gebeuren. Uiteraard is het in veel gevallen mogelijk je bestelling of een gedeelte daarvan te retourneren. Op deze pagina vind je alle informatie rondom het gehele retour en klacht proces.

Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retouren en klachten. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Mail dan naar [email protected].

Veel voorkomende vragen over retourneren

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na het kenbaar maken van je herroeping heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. Hierbij heb je de keuze om het volledige aankoop bedrag teruggestort te krijgen of de mogelijkheid van een tegoedbon.

Indien er iets misgegaan is tijdens de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, dan nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening. Wanneer het artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar wel in goede staat door ons is uitgeleverd, dan komen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening.
Wanneer je kiest voor een tegoedbon als terugbetaling nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Retourneren via de vestiging is niet mogelijk. Meld je retourzending hier aan onder vermelding van je ordernummer en e-mailadres.

Nee, dit is niet mogelijk. Met uitzondering van laskappen en laskleding. Deze mag je passen, maar niet gebruiken.

Je artikel wordt niet opgehaald. Je kan tijdens het aanmelden van je retourzending zelf de verzendmethode kiezen.

Omruilen is niet mogelijk. Je kan het foutieve artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op de website.

Lashelmen en -kleding mogen gepast worden. Andere artikelen dienen ongebruikt retour gezonden te worden. Lasdraad wordt niet uit de verpakking gehaald. Voor producten die speciaal op maat zijn gemaakt, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Deze artikelen kunnen wij dan ook niet retour nemen. Dit is bijvoorbeeld van toepassing op slangen, welke speciaal op maat worden gesneden.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er wel eens iets mis gaan. Geen zorgen! We lossen dit dan ook zo snel mogelijk voor je op. Neem bij het ontbreken van een artikel contact op met ons via: [email protected].

Je krijgt alleen het aankoopbedrag terug van de geretourneerde artikelen. De oorspronkelijke verzendkosten zijn bij deel-retourzendingen altijd voor de klant. Het geretourneerde artikel dient in originele staat bij ons retour te komen. Bij gevallen waar dit niet zo is, ontvang je een deelvergoeding. De deelvergoeding ontvang je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

AllesVoorLassen.nl
T.a.v. Customer Support
Riga 3
2993 LW
Barendrecht
Nederland
Let op: Zonder aanmelden van een retourzending is het niet mogelijk een artikel te retourneren. Meld je retour dus altijd aan!

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Stap 1: Klik op deze link en vul je ordernummer en e-mailadres in.

Stap 2: Selecteer welk artikel je wil retourneren. Beantwoord onze retourvragen.

Stap 3: Selecteer of je een tegoedbon wil hebben of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Bij het kiezen van een tegoedbon zijn de retourkosten voor ons.

Stap 4: Controleer je contactgegevens.

Stap 5: Selecteer de retourmethode.

Stap 6: Betaal de eventuele retourkosten. Wanneer je kiest voor een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon zijn de retourkosten voor onze rekening. Vervolgens ontvang je een retourlabel.

Stap 7: Pak de artikelen die je wilt retourneren zorgvuldig in. Maak indien mogelijk gebruik van de verpakking waarin je de bestelling van ons hebt ontvangen. De artikelverpakking moet in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en mag niet worden beschreven en er mogen geen stickers of plakband op geplakt worden. Plak het retourlabel op je pakket en zorg ervoor dat het oude verzendlabel onleesbaar is.


Indien nodig beoordelen wij de retouraanvraag en krijg je een retourlabel toegestuurd. "Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventueleverzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd

Heb je een klacht over je producten?

Vervelend om te horen, wij lossen het graag voor je op. Meld je klacht aan door op deze link te klikken.

Heb je een klacht over onze dienstverlening?

Vervelend om te horen, wij lossen het graag voor je op. Je kunt je klacht indienen door te mailen naar [email protected].


Uiterlijk binnen 14 dagen zal inhoudelijk op de klacht worden gereageerd.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?

Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).