Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retouren en klachten. Kom je er na het lezen van de informatie niet uit? Mail dan naar [email protected].
Veel voorkomende vragen over retourneren
T.a.v. Customer Support
Riga 3
2993 LW
Barendrecht
Nederland
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Stap 1: Klik op deze link en vul je ordernummer en e-mailadres in.
Stap 2: Selecteer welk artikel je wil retourneren. Beantwoord onze retourvragen.
Stap 3: Selecteer of je een tegoedbon wil hebben of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Bij het kiezen van een tegoedbon zijn de retourkosten voor ons.
Stap 4: Controleer je contactgegevens.
Stap 5: Selecteer de retourmethode.
Stap 6: Betaal de eventuele retourkosten. Wanneer je kiest voor een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon zijn de retourkosten voor onze rekening. Vervolgens ontvang je een retourlabel.
Stap 7: Pak de artikelen die je wilt retourneren zorgvuldig in. Maak indien mogelijk gebruik van de verpakking waarin je de bestelling van ons hebt ontvangen. De artikelverpakking moet in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en mag niet worden beschreven en er mogen geen stickers of plakband op geplakt worden. Plak het retourlabel op je pakket en zorg ervoor dat het oude verzendlabel onleesbaar is.
Indien nodig beoordelen wij de retouraanvraag en krijg je een retourlabel toegestuurd. "Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventueleverzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd
Heb je een klacht over je producten?
Vervelend om te horen, wij lossen het graag voor je op. Meld je klacht aan door op deze link te klikken.
Heb je een klacht over onze dienstverlening?
Vervelend om te horen, wij lossen het graag voor je op. Je kunt je klacht indienen door te mailen naar [email protected].
Uiterlijk binnen 14 dagen zal inhoudelijk op de klacht worden gereageerd.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
